دانلود FIFA 2015

دانلود بازی FIFA 15 – بازی فیفا 2015 برای کامپیوتر

FIFA 15 مشهور ترین بازی فوتبالی ، بسیار جذاب ، با گرافیک زیبا ، فیزیک شگفت انگیز  وکنترلی بی نظیر می باشد.در این بازی از بازیکن های جدید بهره می برید که به جذابیت بازی می افزاید.FIFA 15 یک بازی فانتری فوتبال می باشد که از نظر گرافیک و سایر فاکتورهای بازی بسیار شبیه دنیای واقعی بوده و از این لحاظ بی نظیر می باشد.در این نسخه از بازی ، بازیکنان مهارت های بی نظیری دارند که بازی در استادیوم های حیرت آور و بسیار زیبا بر جذابی و هیجان این بازی می افزاید.

برای اینکه تجربه و هیجان فوتبال را کامل تجربه کنید وهیجان خود را تکمیل کنید FIFA 2015را تجربه کنید که یک تجربه بی نظیر از بازی فوتبال می باشد.در این بازی برای قهرمان انواع و اقسام جام طلا وجود دارد ! برای قهرمان جشن قهرمانی بسیار خاص گرفته می شود و مهم تر از همه اینها شما می توانید تاریخچه باشگاه مورد علاقه خود را داشته باشید و در کنار افتخارات واقعی باشگاه مورد علاقه تان زندگی کنید.

 ادامه مطلب

 

از ویژگی های بازی فیفا 2015 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– واکنش های بسیار واقع گرایانه از توپ که شما را متعجب خواهد کرد ! کیفیت و گرافیک به حدی است که توپ و حرکات آن شباهت بسیار زیادی به دنیای واقعی داشته و شما لذت زیادی را از این کیفیت بی نظیر خواهید برد.

– قابلیت بازی آنلاین که به شما امکان میدهد تا بتوانید با گیمرهای دیگر کشورها نیز بازی کنید ! حرفه ای هایی که شاید هرچقدر هم قوی باشید نتوانید حریف آنها شوید ! شما می توانید به صورت دو به دو بازی کنید یا به صورت تیمی مسابقاتی را انجام دهید.دارای رتبه بندی جهانی شوید و رتبه خود را بهتر و بهتر کنید.

– تماشای حرفه ای فوتبال که به شما حس حضور در یک استادیوم کاملا حرفه ای را میدهد.در این بازی سعی شده است که تمامی ویژگی های یک بازی واقعی رعایت شود،همانطور که در دنیای واقعی باران و برف می بارد ، باد می وزد و… در تماشای این بازی نیز شما همین احساس را خواهید داشت.

– پشتیبانی از زبان های مختلف  انگلیسی ، فرانسوی ، لهستانی ، هلندی ، اسپانیایی ، آلمانی ، پرتغالی و….

هم اکنون می توانید FIFA 15-ULTIMATE TEAM EDITION-FULL UNLOCKED-SG را از سرور سایت دانلود کنید.

لینک های دانلود ( نسخه ULTIMATE TEAM EDITION FULL UNLOCKED SG ) :

بخش 1

بخش 2

بخش 3

بخش 4

بخش 5

بخش 6

بخش 7

بخش 8

بخش 9

بخش 10

دانلود کرک فیفا 2015 :

لینک دانلود کرک

* این کرک توسط یک گروه کمتر شناخته شده منتشر شده است . در صورت انتشار کرک از گروه های معتبر تر ، لینک کرک جدیدتر مجددا قرار خواهد گرفت

برای استفاده از کرک ، محتوای فایل را به محل نصب بازی کپی کنید 
برنامه origin باید نصب بوده و حتما در حالت آفلاین باشد !



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

    میرسالاری می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1394/3/25/1 و 18:00 دقیقه ارسال شده.

    عجب بازی هستش

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: